SUPPORT
IT-AUDITS & CONSULTING

IT-audits & consulting: de meerwaarde van Sharecom


Sharecom analyseert uw bestaande infrastructuur. Wij nemen de noden en prioriteiten van uw bedrijf ter harte en assisteren u bij de definitie van uw IT-behoeften. Daarna pluizen wij alle mogelijke scenario’s voor u uit. We onderzoeken, berekenen, analyseren en vergelijken de verschillende kosten en baten (ROI) om u een definitief professioneel en toekomstgericht advies te kunnen geven.

 

Consulting, zowel strategisch als technisch


Wij adviseren en begeleiden onze klanten bij vervangingen, uitbreidingen, technologische migraties, providerkeuze, optimalisatie van de IT-omgeving, netwerkbeveiliging ... De noden omtrent nieuwe of bestaande hardware en software vertalen wij naar een totaaloplossing voor uw bedrijf. Hierbij houden wij steeds een kostprijsbewuste benadering voor ogen. Wij zoeken en streven telkens naar de beste, meest praktische en rendabele oplossing voor uw bedrijf. Sharecom werkt provider- en vendor-onafhankelijk. Transparantie en neutraliteit van onze voorstellen is troef!


Expertise, projectopvolging en projectbegeleiding


Veel bedrijven beschikken over een eigen IT-afdeling, die zich bekommert om het wel en wee van de IT-omgeving. Bij het opzetten van nieuwe projecten wordt de kennis, de ervaring, het inzicht en het oordeel van een externe, onafhankelijke expert geapprecieerd. Sharecom levert expertise bij IT-projecten en staat eveneens garant voor de opvolging en/of begeleiding van uw vraag.


Design en engineering


Bij elke uitbreiding of nieuwbouw staan wij in voor de engineering van uw ambitieuze project. Wij tekenen voor u een architecturaal plan van alle IT-voorzieningen in uw bedrijf, zoals computerlokalen en bekabeling. Wij werken samen met diverse betrokken partijen (architect, aannemer, elektricien, telefoonleverancier …) zodat elk project succesvol wordt opgeleverd of begeleid.
 

1/2
Support

Voor onze netwerkklanten biedt Sharecom een 24/7 support aan.

Voor kleinere IT problemen kunt u ons altijd via e-mail of telefonisch contacteren. Via het online ticketsysteem kunnen wij onze klanten sneller verder helpen telefonisch of via Teamviewer Quicksupport. Zo nemen wij uw scherm over en lossen wij het probleem voor u op.

Voor bedrijfskritische problemen komen we ter plaatse. Daarvoor voorzien we altijd permanentie.