CLOUDSERVICES - VOIP

Cloudservices: de meerwaarde van Sharecom
 

Als Microsoft Office 365-partner zorgt Sharecom ervoor dat al uw medewerkers volledig of gedeeltelijk samen in de cloud aan het werk zijn. Sharecom deelt zijn expertise en biedt beheer, beveiliging en doelgerichte technische ondersteuning van uw Microsoft Office 365. Een overstap naar Microsoft Office 365 drukt de kosten en verhoogt de functionaliteit. 


De ultieme vorm van samenwerken in realtime
 

Deel bestanden met iedereen in uw bedrijf of met bepaalde collega’s en werk zo efficiënt samen aan projecten. Bestanden kunnen, indien gewenst, gedeeld worden met externen.
U kunt uw persoonlijke en gedeelde werkbestanden vanaf al uw apparaten (laptop, pc, smartphone of tablet) gemakkelijk openen, opslaan en terugvinden. Offline bewerkingen worden automatisch geüpload zodra u weer verbinding maakt. Dit zorgt ervoor dat u gemakkelijk vanuit kantoor, thuis of onderweg kunt werken. Bestanden worden hersteld als ze per ongeluk zijn verwijderd. 
 

 

Overstappen op Office 365

 

De primaire driver om over te stappen op Microsoft Office 365 is het drukken van kosten met behoud van functionaliteit. Office 365 stelt u zeer eenvoudig in staat om uw huidige IT-infrastructuur te ontsluiten voor uw veldmedewerkers. Zij zijn dan in staat om via bijna elk mobiel apparaat (smartphone, i-Pad, laptop etcetera) te communiceren met kantoor.

 

De grote voordelen van Office 365:

  • Efficiënt samen werken

  • Alles op 1 plaats

  • Delen van meest recente informatie

  • Gebruiksvriendelijk

  • Agenda’s en mailboxen delen

  • Overal beschikbaar

  • Lage kost, hoger rendement

  • Geavanceerde beveilingsfuncties

  • Back-ups

  • Beschermen en beschikbaar stellen van gegevens (intern & extern)

 

Installeer Office 365 en richt u weer op het meest elementaire binnen uw organisatie, namelijk ondernemen!

1/3
1/2
VoIP: de meerwaarde van Sharecom


Sharecom optimaliseert al uw telecomverkeer door alle voordelen van een online VoIP-telefooncentrale uit te spelen. Om te beginnen is er de lage instapprijs, waarna u ook nog eens bespaart op dure ISDN-abonnementskosten. VoIP-oplossingen maken het mogelijk om zonder fysieke telefooncentrale in het bedrijf te werken, maar daarbij de bestaande nummers te behouden. 


Eenvoudig bellen op kantoor, thuis of onderweg


De VoIP-centrale is eenvoudig en gebruiksvriendelijk te configureren. Eenmaal up and running is het perfect mogelijk om locatie-onafhankelijk te werken – op kantoor, thuis of onderweg – en dat allemaal tegen lage gesprekskosten. Uiteraard geniet u alle voordelen van een klassieke professionele telefooncentrale zoals intern bellen, doorschakelen, wachtmuziek, IVR …

Met een slimme VoIP-oplossing kunt u uw belkosten halveren en zo uw winstmarge zien stijgen. 

 

Wat is VoIP?


‘Voice over IP’ (spraak over IP), oftewel Voice over Internet Protocol, is beter bekend als VoIP. Voice over IP verwijst naar de verspreiding van spraakverkeer over op internet gebaseerde netwerken. Internet Protocol (IP) was oorspronkelijk ontworpen voor gegevensnetwerken, maar bleek zo succesvol dat het protocol werd aangepast voor spraaknetwerken. Voice over IP kan taken vergemakkelijken en diensten leveren die lastig of duur zijn om te implementeren als u werkt met het traditionele PSTN:

●    Het is mogelijk om meer dan één telefoongesprek over dezelfde breedbandtelefoonlijn te voeren. Op deze wijze kunnen er gemakkelijker telefoonlijnen worden toegevoegd.
●    Opties waarvoor telecombedrijven meestal extra rekenen, zoals doorschakelen, nummeridentificatie of automatisch opnieuw bellen, zijn eenvoudig uit te voeren met de Voice over IP-technologie.
●    Unified communications zijn beveiligd met de Voice over IP-technologie, omdat dit de integratie mogelijk maakt met andere diensten die op internet beschikbaar zijn, zoals videogesprekken, berichten, enzovoort.

 

Deze en nog veel meer voordelen van Voice over IP zorgen ervoor dat bedrijven in een duizelingwekkend tempo een VoIP-systeem invoeren.


Overal bellen en gebeld worden met de 3CX IP Telefooncentrale

 

De 3CX IP Telefooncentrale bevat clients voor smartphones en Mac- en Windows portables waarmee gebruikers vanaf elke locatie hun toestel kunnen gebruiken alsof ze gewoon op kantoor zitten. Niet alleen zijn alle telefoongesprekken naar kantoor gratis, maar medewerkers hebben daarnaast genoeg aan één telefoonnummer – wat een professionele indruk maakt.


●    Overal bellen en gebeld worden
●    Alle telefoongesprekken zijn gratis, dus veel lagere facturen voor mobiele telefonie
●    Hogere productiviteit omdat iedereen overal kan werken
●    Eén nummer, dus geen persoonlijke nummers meer door hoeven geven