Support - wij helpen u

Prangende IT-vragen? Nood aan advies of support? Bel het ALGEMEEN SHARECOM NUMMER: 050 777 000.

Uw support aanvragen worden genoteerd en in onze ticketing module opgenomen. Deze worden dan door de juiste persoon of afdeling opgepikt. 

De uren waarop onze helpdesk beschikbaar is:

  • ma. tot vrij. : 9u30 tot 12u30 / 13u30 tot 17u30
  • za. – zo. : gesloten

Dit geldt uiteraard enkel voor klanten zonder onderhoudscontract. Onze S.L.A. klanten kunnen, afhankelijk van het type contract, tot 24/7 bij ons terecht.

Belangrijk voor wie graag zelf bij Sharecom langskomt: onze kantoren zijn ENKEL OP AFSPRAAK geopend.
 

Onze support afdeling is enkel te bereiken op volgend mailadres: helpdesk@sharecom.be

 

 

Klik op de snelkoppeling om uw sessie te starten:
 


Werkt u met een Windows PC of Apple Mac?

 

Werkt u met een iPad?


Werkt u met een Android?

QS Sessie starten of permanente host klik hier

 

Backup solutions

Backup van uw data is vandaag onontbeerlijk voor elk bedrijf.

Uw data gaande van documenten, afbeeldingen als ook kritieke databases van uw bedrijfssoftware moeten op verschillende plaatsen bewaard worden, niet alleen voor versiebeheer, maar ook tegen hackers, virussen, brand of diefstal.

Sharecom kan u verschillende backup oplossingen bieden zoals onsite- en offsite backups, backup in de cloud en replicaties op verschillende kantoren.
Ook kunnen wij u maandelijkse check-ups aanbieden, zodanig dat u niet met een vals gevoel van veiligheid zit.
 

We zijn leverancier onafhankelijk om zo u de meest efficiënte manier van backup te kunnen aanbieden.

Heeft u vragen over backup en replicatie, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Monitoring

Een vals gevoel van veiligheid is soms nog erger dan geen veiligheid.
Daarom bieden wij onze klanten de mogelijkheid om op onze monitorring diensten beroep te doen.

Dit houdt in :

  • Checkup en updates van servers en Nas systemen
  • Nazicht backups
  • Bijhouden van wachtwoorden
  • Optimalisatie van netwerk installaties
  • Updates van uw bedrijfssoftware en besturingssystemen

We biedien dit aan op aanvraag van de klant en in overleg met onze eigen techniekers.

Service contract

We bieden een SLA (Service Level Agreement) aan voor de klanten die sneller en buiten onze kantooruren dienen geholpen te worden.
Vraag naar onze voorwaarden als u de service kan nodig hebben, voor de continuïteit van uw bedrijf.

Keep in Touch

Volg ons via de sociale media

Sharecom Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang alle hoogtepunten.

schrijf je hier in